Friday, August 15, 2008

kisah anis


hye kwn2!...my name is anis bt mohd hamzah..aku dilahirkan pada 24hb 06 1988 di Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang Selangor..aku ni tak dilahirkan sowang2 taw tapi aku ditemani adik aku yang diberi nama anisah..(seb0k jer)..So kirenye aku ni kembarla kan??hehe..ermm..selalu owg tanye..bez ke ade kembar? and selalu aku akan jawab bez la jgk..huhu..yela sebab aku n adik kembar aku tu very close sampai hari2 gado pon tak kisah..tapi skt ati r ble gado angn die..eeee...i have 9 owg adik bradik..2 abg,2 kakak and 4 org adik..so aku anak yg tgh2 ler..uhu..
skang ni aku ngah study kat Politeknik Ungku Omar Ipoh Perak amik cos DIP It in Programming.D0lu2 time kcik2 cita2 nak jadi doktor..hehe..tapi skang tak lagi..Impian aku juz nak berjaya n trus berjaya lam ape je bidang aku tempuhi..Insa'Allah kalau ade rezeki nak jadi usahawan yang berjaya..nak bkak kedai komputer sendiri r...='p

No comments: