Friday, August 15, 2008

cinta monyet??

Ermm…lau cter psal cinta ni aku lemah skit r..lau org tanye pendapat aku sal cinta 50% je aku ley bg pendapat…aku da lama tglkan dunia percintaan jadi ssh cket nak berdepan ngn kes2 cinta ni…

Mmg aku pnh bercinta… tp aku nak lupakan sume kisah cinta aku n nak mulakan hidup baru tanpa cinta lak…tunggu r lau ade jodoh bercinta la balik…huhu..

Kat cini aku nak berkongsi ngan mmber2 sal cinta monyet aku dlu time skola…masa tu aku dalam tingkatan 5 and aku ni seorang pengawas kat skola…selalu gak r kene buli ngan budak2 nakal lam kelas aku…dorg tu dengki ngan aku sbnarnye yela aku kan pengawas jadi dorg anti pengawas yang suke tulis nama dorg lau dorg wat kesalahan undang2 seksyen 123 kanun keseksaan..huhu..aku r slah seorang pengawas yang berani n tegas ngn dorang tu…

Dalam geng budak2 nakal tu ade sorang budak gemuk and btul2 benci kat aku and aku jadi mangsa buli die… time nak balik sekola je slalu aku kne tahan ngan bdak gemuk tu..aku ni ganas skit orgnya bile da jadi camtu aku pukul and belasah je budak gemuk tu pastu aku melarikan diri r…haha..padan muke die!

Tak sangka la pulak rupe2ya dak gemuk tu suke kat aku…hehe..last2 ktorg bercinta taw tah camner aku pon ley suke kat die…cam lawak lak…hihi..
Hubungan ktorang ni secara sulit sebab lau dpt taw dek mmber2 len kne gelak habih ktorg..kah3…bertahan selama 6 bln je percintaan ktorg…tak de jodoh nak wat camner…tapi aku hanggap cinta ktorg adalah cinta monyet sbb time tu aku tak taw pe meaning of love!!...mwa haha…

CINTA LA YANG MAHA ESA....=')

1 comment:

Anonymous said...

bkan cinta yg monyet..angpa 2 tu monyet..hahahhaaha..
monyet...nyet nyet..muhamad afif...hehe